tirsdag 2. februar 2016

Utslett inni hendene

Jeg er en mann mellom og år som de siste -år har hatt mye utslett og hudavskallinger inne i hendene. Det starter med at jeg får masse små blemmer inne i hånden, blemmene brister ikke, men etter. Jeg har i de sisste årene hatt problemer med en type eksem inne i hendene.

Perioral dermatitt: Utslett rundt munn og hake. Jeg hadde det for tre år siden også, og da sa en legevaktlege at dette var en type utslett som blant annet voldtektsofre ofte får inni hender og på . Forum › Fellesforum › AnonymforumBufretLignende13. Jeg har alltid utslett inne i håndflaten, av og til oppover fingrenes.

Jeg har det i begge hendene, men vesentlig mer i venstre hånd enn i høyre . Ppp psoriasis - Helse og sykdom - Forum - Klikk26. Flere som har hatt fot, hånd og munn sykdom? Er det noen her inne som har hatt elveblest?


Ved hårvask er det viktig å beskytte hendene mot sjampo og balsam, og det kan . Elveblest er et rosa eller rødt utslett som ligner på utslettet som oppstår etter. Dyshidrotisk eksem (Pomfolyx) er en av flere rsaker til hndeksem og utslett p hender og ftter med blemmer. ALLERGI: Vanligvis skyldes utslett at en har vært utsatt for et stoff en er allergisk mot. Erythema multiforme: Gir røde flekker inni håndflatene, på fotsålene, .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg