fredag 13. mai 2016

Angst svimmel hele tiden

Følgende tegn kan tyde på at du er i ferd med å utvikle langvarig svimmelhet:. Du føler deg mer eller mindre svimmel hele tiden; Du blir uvel både av å bevege. Så jeg føler meg svimmel hele tiden,ser dårlig,kald og slapp i amrne,vondt i nakken.

Av og til blir svimmelheten overmannende, og føles i hele kroppen, som. Svimmelheten er der hele tiden, men blir som regel bedre dersom jeg går fort. Er svimmel,uvel,prikkende følelse i hodet,synsforstyrrelser,sliten,slapp,fjern. Er en ekstremt følsom person og bekymrer meg hele tiden for .

Kan man være sååå svimmel på grunn av angst? Så kan du enten gå til regelmessige samtaler over en ti enten hos fastlege eller evt hos psykolog, som fastlegen din kan. Har slitt med svimmelhet i snart et år nå, men ingen leger finner ut hva som feiler meg.


Det største problemet er at jeg nesten hele tiden har en . Forum › Fellesforum › AnonymforumBufretLignende31. Føler meg konstant svimmel, og føler jeg ikke får puste skikkelig. Jeg går rundt og er svimmel hele tiden, og tung pust.


Jeg holdt på å svime av for noen dager siden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg