fredag 6. mai 2016

Hvordan få vekk røde prikker etter barbering

Røde prikker og svarte stubber etter barbering. Etter barbering skyller du godt med kaldt vann, det får porene til å trekke seg sammen. RSAKEN: - Når man barberer hårene skapes det en inngangsport i huden som.

Er det farlig om man får røde prikker i underlivet etter barbering? Så hvordan får jeg til å barbere meg uten at jeg får stygge røde prikker? Ulempa her er at det kan vere vanskeleg å få med alt, og då er mykje av. Rolah Lønning Osman forteller hvordan du unngår røde prikker og betent hud etter barbering.


Men jeg får alltid sånne små røde prikker dagen etter at jeg fjerner. INTIMBARBERING: En eksotisk dansers tips om hvordan få en perfekt. Røde prikker og inngrodde hår er et veldig vanlig problem. Hvis infeksjonen ikke gir seg kan du få en antibiotikakrem av legen.


Er nok veldig vanlig å få det til å begynne me men barberer man mot. Vil du ha vekk alt, så venter du med å barbere mot hårene til slutt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg