torsdag 5. mai 2016

Kløe nedentil etter fødsel

Er dette normalt etter fødselen eller er jeg bare blitt totalt ødelagt der nede? Har i tillegg begynnt å klø noe sinnsykt i rumpen og underlivet, og føler til tider at jeg lukter. Og når kan man begynne å bruke såpe nedentil? Fortsatt vond lukt fra underlivet mnd etter fødsel - normalt. Forum › Termin- og barselklubber › 2009BufretLignende1.


Kropp og helse - Kvinneguiden Forumforum. Jeg kikket selv på mitt underliv noen uker etter fødselen, og jeg også.

Det at du klør kan kanskje ha en sammenheng med om du fortsatt har . Her har vi samlet alt innhold om kløe i underlivet for deg. Det sluttet da jeg ble gravid på nytt, men begynte igjen da mens kom tilbake etter fødsel. Dette klør og er ubehagelig dersom jeg kommer borti.


Mange må sy noen sting i underlivet etter en fødsel. Tiden etter fødselen blir ikke alltid helt som man har planlagt. Kanskje har du gruet deg til selve fødselen og forventer at alt var ferdig etter den?


Ble sydd en del, men det svir og klør en del ennå. Det er ikke så uvanlig å få sopp etter fødselen, for det er kronisk ganske fuktigt hele tiden .

Jeg hadde tidenes bleieutslett etter fødsel og over uker med bleier. Lukt nedentil ( lite delikat)innlegg26. BufretLignendeKløe i underlivet er ikke uvanlig og kan skape mye ubehag.


Hvorfor klør det i underlivet og hva kan du gjøre for å hjelpe på kløen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg