mandag 16. mai 2016

P plaster kviser

Evra P-plaster inneholder hormonene østrogen og gestagen. Jeg har hatt endel problemer med kviser, kanskje ikke sånn som andre ser (ikke store byller i hele fjesetmen små kviser som kommer og går) . Andre p-piller enn Diane som hjelper mot kviser?

BufretLignendePlasteret måler x centimeter og skal skiftes én gang i uken. Fordelene med p-plaster er at du får mindre smerter og blødningsmengde ved den månedlige . P-plasteret (Evra) har like god sikkerhet som p-piller hvis det brukes. Jeg har brukt p-plasteret Evra i fem år, etter å ha prøvd flere ulike typer.

Iløpet av oppholdet fikk jeg en del kviser, spesielt i kjevepartiet, noe . Den mai skal jeg sette på mitt første Evra p-plaster. Resept på p-plaster kan man få hos fastlegen, på helsestasjon for ungdom eller hos. Jeg har prøvd utallige typer piller, jeg har prøvd p-ring, p-plaster og det.

Yasmin er en av verdens mest brukte p-piller. Den gir høy beskyttelse mot graviditet, samtidig som den også har god effekt på kviser og akne hos kvinner. P-plaster som gir nærmere 1 beskyttelse mot graviditet; Like effektivt som p-piller, . Jeg er ei jente på som er plaget med kviser og et oljete ansikt. Jeg prøvde et p-plaster for mnd siden og etter det begynnte ansiktet mitt å produsere . Metodene som finnes er tabletter (p-piller og minipiller), p-plaster, p-ring,. Jenter med uren hud (kviser) kan vurdere spesielt Diane siden . Du trenger ikke å gå til gynekologisk undersøkelse for å få p-piller.


I tillegg virker også legemidler av denne typen som p-piller. Akneplaster som behandler, beskytter og dekker uønskede kviser og akne. Plasteret beskytter mot smuss og bakterier.


Bivirkninger av prevensjon: p-piller, minipiller, p-stav og p-plaster kan alle medfører uregelmessige blødninger . Jaja, så har han skjønt hva kviser er, noe mer ble ikke sagt, men på kvelden var. Sliter med uren hud selv ,men har aldri prøvd zinksalve :p. Skinoren (reseptbelagt) og så kjøper jeg i tillegg “kviseplaster” sølvpakke, . Kvinner som ikke greier å huske på å ta en pille hver dag, kan bruke plaster eller p-ring. Når det gjelder blodpropp, er også dette sjelden, men p-pillebruk gir en økt. Madsen fraråder å ta pause fra p-piller, eller å bytte merke ofte.


Hodepine; Svimmelhet; Humørsvingninger; Kviser; Ømme bryster; Nedsatt sexlyst. P-plaster er et tynt hudfarget plaster som festes på huden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg