onsdag 11. mai 2016

P plaster evra

Det finnes kun ett merke med p-plaster og dette heter Evra. Plasteret måler x centimeter og skal skiftes én gang i uken. Evra P-plaster inneholder hormonene østrogen og gestagen.

Disse hormonene finnes naturlig hos kvinner hvor de regulerer eggløsning, . P-plaster er regnet som en svært sikker prevensjonsmetode, men p-plaster beskytter ikke mot seksuelt overførbare.

EVRA er sikrere i bruk enn kombinerte p‑piller som tas via munnen. Neste depotplaster settes på etter depotplasterfrie dager. Påse daglig at depotplasteret er godt festet.


Ved bytte fra perorale kombinasjons-p-piller skal . Resept på p-plaster kan man få hos fastlegen, på helsestasjon for ungdom eller hos. Altså, er det mulig å utsette mensen med p-plaster evra? Jeg har begynt med Evra P-plaster for bare en uke siden.


Jeg føler meg generelt mye skjørere i humøret, blir fort gråtkvalt når jeg blir sliten, . Foreløpig foreligger det få kunnskaper om sjeldne, alvorlige bivirkninger (blodpropp, brystkreft).

Bruk av p-piller, -plaster og -ring i Norge i 2011: 9. For deg som er lei av å knaske p-piller kan det være en løsning. Prevensjonsplaster (p-plaster) inneholder de samme hormoner som finnes i p-piller. Det vil si en kombinasjon av hormontyper: østrogener og gestagener . Evra p-plaster gir en meget høy beskyttelse mot graviditet, og er enkel å bruke. Legekonsultasjon og 48-timers levering inkludert når du bestiller her.


Begynte i går ettersom jeg sluttet på p-piller for to år siden grunnet jeg var for dårlig til å huske på dem. Ifølge en rapport fra FDA, USAs legemiddelverk, har minst kvinner mistet livet fordi de har brukt p-plasteret Evra, som hittil er det eneste på . Evra p-plaster er en enkel og behagelig prevensjonsmetode som man bare trenger å skifte én gang i uken. Evra p-plasteret online med levering innen timer. Jeg har brukt p-plaster i en og en halv uke nå, og jeg får så mange bivirkninger. Har hatt litt vondt i hodet siden dagen etter jeg startet, . Jeg skal bytte fra Evra p-plaster til Yasmine p-piller.


Det jeg lurer på er når er det jeg skal begynne å ta p-pillene, er det etter at jeg har hatt syv plasterfrie . Jeg begynte med p-plaster for uker siden. Det sto at om man begynner på første dag med mens så virker dem med .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg