torsdag 5. mai 2016

Ølgjær hår før og etter

Ps:Jeg var ganske nøye da jeg målte håret både før og etter:). Vet du sånn ca hvor mye håret ditt vokste før du begynte på ølgjær? Flottere hår, hu negler og generelt bedre helse – det er disse stikkordene tilhengere av ølgjær .

Jeg gikk på ølgjær før, og dette gjør at hår og negler vokser vesentlig fortere. Da jeg personlig ikke har vært borti denne kuren før, tok jeg turen innom. Proteiner er viktig for kroppen, derfor sies ølgjær å være bra for håret.


En teskje med ølgjær i et glass med vann pr dag gjør underverker for mange.

Mange kvinner bruker mye tid på å føne håret sitt etter at de er kommet ut av dusjen. Deep Scalp Follicle Treatment and Volumiser etter hver hårvask. Hun prøvde sterke B-vitaminer og engelsk ølgjær. Etter seks dager var ikke puten full av hår når hun våknet. Før jeg ble gravid så vokste håret mitt dobbelt så fort som vanlig etter å ha gått på det en stund.


Min drøm har alltid vært å ha lange negler og langt hår. I dag bruker jeg hårforlenging, men etter at jeg begynte å bruke ølgjær har jeg merket . Jeg får ofte spørsmål om hvordan jeg klarer å holde håret mitt så langt og tykt. Her kan du se hvordan min ettervekst herjer bare og en halv uke etter jeg hadde.

Er det sant at ølgjær gjør at håret våkser raskere? For meg varer dette i omtrent vask før jeg må lage ny ladning. Etter at håret var i ulage i nesten år, og til slutt så pistrete, fikk jeg råd om ta tilakudd av kisel. HAIRCARE kosttilskudd for deg som ønsker vakkert hår - inneholder ølgjær, hirse.


Et godt synlig resultat anslås derfor til minimum mn og best etter mnd. Noen kvinner opplever å miste mye hår etter fødselen, og frykter at dette skyldes amming. Hårtap etter fødselen skyldes hormonforandringer og vil inntreffe helt.


Variasjoner på når du synes håret ditt er som før igjen varierer fra kvinner til . Etter 2-måneder med inntak av ølgjær vil du merke at håret blir kraftigere, . Personer som er allergiske mot ølgjær kan begynne å klø etter å ha drukket en. Bland ølgjær med et glass vann og drikk blandingen før du går til sengs. Ta kontakt med legen din før du tar ølgjær hvis du er utsatt for gjær infeksjon eller diabetes. Sjekk hvorfor vaselin i håret ikke gjør håret ditt tjukkere. Vask håret etter at du har badet i saltvann.


Innvandring før skolealder gir bedre sjanser i Norge. For vektøkning ølgjær er anbefalt etter avtale en kostholdsekspert,. Før stoffet for terapeutiske formål sin enkelt dose økes med 5-ganger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg