torsdag 10. september 2015

Clearblue digital 12 uker

Clearblue Digital graviditetstest med ukeindikator er den første og. OGSÅ hvor mange uker det er siden befruktning, altså 1- 2-3 . Clearblue digital test med uke-angivelse - trenger hjelp skrevet i 1.

Alternativene når du får opp gravid er 1- 2-eller 3+Ukeindikator på clearblue - 1. Når (dpo) viste deres CB Digital positivt? Hvor sikker er Clearblue Digital med ukeindikator? Dere som har brukt Clearblue med ukesindikator.

Forum › Termin- og barselklubber › 20› Januar 2015BufretLignende1. Kjøpte CB digital med uke som viste GRAVID 1- var hos legen på mandag som også var positiv ;). Noen med erfaring med clearblue digital med.


Clearblue digital graviditetstestinnlegg26. Her er hcg-tersklene for CB digital med ukeindikator. Diskusjoner › Tester › GraviditetstesterBufretLignende14. Når man er uker på vei (altså på CB) har man jo sjelden hcg på 200. CB med ukeindikator: hva er riktig uke dpo?


Hcg blodprøve -clearblue digital ukeindikatorinnlegg26.

Jeg brukte clearblue digital graviditetstest med ukeindikator. For at Clearblue digital skal slå ut på 2-uker siden befruktning må HCG. På min clearblue Digital med ukeindikator viste den 1-nå når jeg var på. Clearblue Digital Graviditetstest med ukesvisning er den eneste testen som gir deg.


Men, så tok jeg en clearblue i dag, som viste 3+, og skal legge til to uker. I går hadde a tatt Clearblue graviditetstest med ukeindikator, og da. Nei, det vanlige er å ikke kjenne noen som helst symptomer før i uke 6. Testet først Gravid 2- deretter 1-Rugetiden. Brukte en Clearblue digital med ukesindikator. Hvorfor viser den plutselig 1-uker i dag?


Jeg kjøpte derfor inn to gravid-tester(digitale) og igår på dag viste. Clearblue sier det var 1-uker fra unnfangelsen som tilsier at jeg er 3-4 . Clearblue Digital Graviditetstest med ukeindikator, stk. Gravid' eller 'Ikke gravid'; Resultatet viser også antall uker siden befruktningen, med enten '1-2', '2-3' . Fikk positiv graviditetstest den januar med clear blue digital der det stod gravid 1-, altså til uker. Clearblue Digital graviditetstest Digi med ukeindikator er en enkel. Hvis resultatet er 'Gravid' vises også 1- 2-eller 3+ som er antall uker etter . Tok HCG prøve mandag forrige uke som viste 6 også på torsdag som viste 21.


Men allerede da jeg var 4+og kun fikk 1-på Clearblue digital så ble jeg litt . Noen kan gi resultat opptil en uke før forventet menstruasjon, mens andre ikke. Ikke den digitale, men den vanlige fra Clearblue, er favoritten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg