mandag 28. september 2015

Hvor lenge varer kink i nakken

Det kan skyldes stress eller at nakken har vært i en uheldig stilling for. Etter handletur bar jeg en pose med varer i venstre hånd (ca. km). I ditt tilfelle hvor du første gang våknet med nakkesmerter, antar jeg at din liggestilling har vært årsaken.

Nå våknet jeg i dag med akutt kink i nakken. Det har jeg nå gjort, men lurer litt på hvor lenge dette kommer til å vare. Kink i nakken behandles ofte av kiropraktorene. Kink i nakken kan oppstå på flere måter, men felles for denne skaden er at nakken har låst seg i en skjev stilling. Forresten noen som har peil på hvor lenge sånnt pleier å sitte i? Akutt kink i nakken kan ofte komme av en feilstilling over natta.


På et gitt tidspunkt vil omkring av befolkningen ha vondt i nakken. Omtrent halvparten av oss har hatt eller vil få vondt i nakken en eller annen gang i livet. Fremtidsutsiktene er gode så lenge du forblir aktiv og eventuelt får tidlig og . Akutt kink i nakken gjør ofte at hodet låser seg i en skjev stilling, torticollis. Kjennetegn for tilstanden er smerter i nakke og skuldre hvor nakken er låst i en skjev . Bli kvitt kink i nakken raskt og effektivt. Her finner du gode råd for akutt smertelindring.


Rett før sommeren hadde jeg et kraftig kink i nakken, som gikk over i. Er det noe som varer i en periode og blir bra av seg selv eller er et . Hva kan jeg gjøre for å minske smertene ved kink i nakken? For jeg skal på kino eller august på kino og ha overnatting av .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg