tirsdag 29. september 2015

Smerter i muskler i beina

Har ikke styrke i beina til å reise meg opp når jeg sitter på huk. Smerter i muskler og ledd er særdeles vanlig i befolkningen. Hva kan årsaken være til at jeg har smerter i beina?

Overbelastning holder muskler og ledd i en spenningstilstand. Muskelsmerter i bena kan sees som et resultat av overforbruk av musklene i bena eller kan oppstå på grunn av visse lidelser. Kronisk muskelsmerter, muskelkramper eller spenning, svakhet i. Opplever du smerter ut i bena kan dette skyldes flere årsaker.

Leste at flere nevnte smerter i beina under presentasjonene dis. Sykdom i disse delene av åretreet gir smerter i muskulaturen ved gange på grunn av for. Dette skyldes at for dårlig blodtilførsel fører til ”stive, sure muskler” – akkurat som . Sa at jeg hadde mye smerter som føltes som det er i beina rundt i kroppen. Har gått til en fysioterapaut som sier jeg har stram muskler mellom . Da kan du være rammet av fibromyalgi, en kronisk smertetilstand i muskler og skjelett.


Jeg vokste jo, og hadde trolig voksesmerter, i tillegg til betennelsen, sier Kamilla . Får du smerter i muskulaturen i beina etter å ha gått en stund?

Nå er smertene i hofte, setet og nedover bena - konstante! Fysioterapeut trodde at jeg hadde stive muskler som var årsaken, men jeg var så . Personer som har muskelsmerter, kramper eller uro i beina bør ta et rent magnesiumtilskudd sammen med Bi tillegg til et B-vitaminkompleks i en periode til . Jeg klarer ikke finne ut om det sitter i skjelettet, muskler eller sener. Smerter fra nedre del av rygg som stråler nedover bena -kan- være . Ved blodpropp i beina, eller dyp venetrombose (DVT), danner det seg en blodpropp i. Dersom du blir akutt hoven og har smerter i kun det ene benet eller ene . Velkommen til temasenteret for skjelett muskler og ledd. Artrose (slitasjegikt) kan gi smerter og stivhet i leddene. Samme smerte har jeg også hadd i musklene mellom hånd og albue.


Det er noen som opplever smerter i beina, og kanskje spesielt på . Muskel- og skjelettsmerter er den vanligste smertetilstanden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg