fredag 18. september 2015

Hvordan sjekke klamydia

Jeg tenker at det kan være en god ide å få sjekket om du har klamydia siden du har hatt ubeskyttet sex. Som du selv skriver, er dette en veldig vanlig . Ungdomshelsestasjonen for å få det sjekket.

Du kan bestille klamydiatest på Internett eller ta en tur innom helsestasjon eller fastlege. Gå til Hvordan behandles klamydia - Antibiotikabehandling tar knekken på klamydia. Vanlig behandling er en dose (to tabletter) med . Jeg vil derfor teste meg, men lurer litt på hvordan en klamydiatest foregår og hvor mye den koster,.

Hvor sjekker man seg for kjønnssykdommer når man er 25? Har du hatt det ekstra hyggelig i ferien, eller vært ute på eventyr i fadderuka? Fastleger, helsestasjoner og studenthelsetjenester tilbyr gratis test og behandling for kjønnssykdommer.


Jeg er en gutt på som frykter å ha klamydia. Hun jeg hadde samleie med mistenker at hun har det. Bestiller du testen her, slipper du å oppsøke legen for å teste deg for klamydia.


Hvordan tester jeg meg selv for klamydia ? Undersøkelse, behandling og kontroll er gratis, ettersom klamydia ifølge. Mange tror at legen må undersøke underlivet for å sjekke om du har klamydia.

Klamydia skyldes infeksjon av klamydiabakterien (Chlamydia trachomatis). Hos kvinner kan bakterien slå seg ned og formere seg i . Klamydia er veldig vanlig blant unge opp til år. Uten behandling kan klamydia blant annet gi nedsatt evne til å få barn. For eksempel kan det ta opp til dager fra du ble smittet med klamydia til det faktisk slår ut på en test. Testen kan bli positiv før det har gått dager.


Du kan teste deg for klamydia hjemme eller i helsevesenet. Noen som har hatt klamydia som kan fortelle meg hvordan det føltes? AnonymforuEr livredd for å sjekke om jeg har det, men må . Klamydia er mest utbredt hos unge under år.


Klamydia er den mest utbredte kjønnssykdommen her til lands, har du hatt ubeskyttet sex med en ny partner gjør du derfor svært lurt i å teste . Få raskt, sikkert og diskret svar fra vår lab. Vår klamydiatest gir deg svar på om du kan være smittet med klamydia, og vil også gi deg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg