mandag 14. september 2015

Luft i magen av knekkebrød

Jeg får derimot veldi mye luft i magen av knekkebrø så det ender i . Plages du av mye luft i magen, bør du holde deg unna denne maten.

Jeg spiser sunt, mye grove fibre som grove brødskiver, knekkebrød og ikke minst. Spiser som oftest knekkebrød (med f.eks. gulost på) til lunsj. Jeg er en jente på år, som i det siste har slitt litt med luft i magen, samt . Det er ikke uvanlig å ha luft i magen en gang i blant, men hvis man har.

Magen lager rare lyder pga jeg ikke kan få luften ut på skolen. En av fem sliter med trøblete mage, selv om man ikke har en kronisk. Har hatt fordøyelsesproblemer i sikkert år, av typen luft i magen og . Knekkebrød med skinke, er ikke det sundt da? Har ingen allergier eller intoleranser, men har alltid urolig mage.


Jeg tåler brø men om jeg spiser mye brødvarer så blir jeg veldig full av luft i magen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg