mandag 14. september 2015

Canesten 500 mg gravid

Jeg er i uke og har fått bekreftet soppinfeksjon hos legen. I går satte jeg inn en 5mg canesten vaginaltablett med fingrene, dvs uten bruk . Ifølge jordmor kunne jeg ta to Canesten behandlinger. Hun sa at det er veldig vanlig med sopp når en er gravi og også like vanlig å ikke bli kvitt det så . Nokon som er plaga med underlivsopp i graviditeten? Kan man bruke Canesten mot sopp i underlivet når man er gravid.


Noen som har hatt skikkelig ille soppinfeksjon her.

BufretLignendeCanesten kombinasjonspakning (vaginaltablett 5mg og krem ). Dersom du bruker Canesten ved graviditet bør du unngå bruk av applikator, da den kan . Hei, Jeg er gravid i uke 37+og lurer på om jeg kan ha fått en soppinfeksjon. Mandag tok jeg en stikkpille med canesten 5mg + smøring av krem tre ganger . Til behandling foreslår jeg 500mg Canesten stikkpille, som du tar inn i skjeden med fingrene (ikke med applikatoren i pakken). Den vanligste behandlingen er å bruke en stikkpille (vagitorium) i skjeden, for eksempel Canesten , 5mg, eller Pevaryl Depot , men det er . Canesten vaginaltabletter 500mg med applikator brukes mot soppinfeksjon både i. Under graviditet bør behandling bare skje med vaginaltabletter, ettersom . I første trimester tok jeg en pille 5mg canestenpille og vanlig krem de neste dagene.


Men jeg trodde fra forrige svangerskap at gravide ikke skulle bruke den. Jeg brukte canesten og canesten stikkpille 5mg(?) i uke- var . Graviditet: Canesten ska användas med försiktighet under graviditet, speciellt under den första . Vis fullstørrelse Canesten 500mg vaginaltablett med applikator 1stk. Endagsbehandling mot soppinfeksjon i skjeden.


Underlivssopp er vanlig hos gravide på grunn av høye nivåer av. Canesten 500mg vaginaltablett og krem 1+20g. Canesten vagitorier 500mg med applikator - stk. Gravide og Ammende, Canesten skal brukes med forsiktighet under graviditet, spesielt i første del av . Kan man bruke Canesten mot sopp i underlivet når man er gravid …. Mandag tok jeg en stikkpille med canesten 5mg + smøring av krem tre ganger daglig i . Mandag tok jeg en stikkpille med canesten 5mg + smøring av krem tre . Canesten 5mg vaginaltablett + kräm 1mg, 2mg eller . Canesten finns som kräm, slidkräm och slidtabletter i styrkan 5milligram.


Om du är gravid ska du inte använda applikatorn eftersom det finns en risk för att . For aa ikke faa tilbakefall, har jeg tenkt aa bruke en Canesten. Jeg er veldig usikker paa om jeg skal da bruke en 500mg stikkpille eller. Men så kjøpte jeg en sånn kombinasjonspakning med en 5mg stikkpille.


Men, ikke bruke canesten ved soppinfeksjon, eller missforstod jeg nå? Til dere som sliter med sopp og ikke er gravide, kan jeg anbefale å ta en . Stikpillen hedder canesten 500mg og salven canesten. Jeg havde i starten af min graviditet også fået en gang svamp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg