mandag 14. september 2015

Råd mot tannpine

Det kan være alt fra sporadiske eller midlertidige smerter til kronisk tannpine. En leser har sendt oss et råd mot tannpine. Det går ut på å røre ut pulver av nellik i .

Her er de beste tips mot tannverk når ibux ikke lengre fungerer. Nå har jeg gått med alle tannverks mor i hele dag, og begynner å bli rimelig desperat. Jeg har en bakteriedrepende fylling en tann, og dette . Hva er best av smertestillende mot tannverk?

Noen som vet hva som hjelper mest mot tannverk? Vi benekter ikke at tannverk kan lindres av kjerringrå men ingen av disse rådene gir kroppen. Det beste kjerringrådet mot tannverk er å komme til tannlegen.


Hva er noen gode kjerringråd mot forkjølelse? Legevakta sa jeg kunne ta rikelig med Ibux og Paracet (et råd). Ibux, men jeg vil heller ha litt magevondt enn tannpine :).


Og på Lørdag våkna jeg opp som ett hamster!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg