torsdag 21. januar 2016

Tegn på modning gravid

Menssmerter - tegn på modning selv om man ikke får kynnere. Foreldre › Gravid › Fødsel › tegn på at fødselen er i gangBufret18. Bare 10-prosent av gravide opplever at fødselen starter ved at vannet går.

Det er egentlig bra, for da modnes kroppen til fødsel, forklarer. Er det ikke lenger vanlig å sjekke modning i slutten av svangerskapet, lurer. Gravide kan gå med modning lenge uten at fødselen setter i gang eller omvendt. Tegn på at kroppen modnes kan være mange, og ikke alle får alle, men. Kanskje litt tidlig for noen, men for andre er det jo ikke så lenge til.


Hvilke tegn kan man se etter for modning eller at fødselen er rett rundt . Det er første gang jeg er gravi så derfor er alt nytt for meg. Når fødselen nærmer seg modnes livmorhalsen. Oi der stakk det litt nederst i ryggen, er det et tegn på fødsel kanskje? Dette er tegn på modning og begynnende rier for mange.


Merket dere endring i kroppen og hva slags andre tegn hadde dere? Det som var anderledes enn modningriene var at jeg kjente det mye mer i . Hva er tegnene på at fødselen nærmer seg? Ingen modningstegn, rett på rier og kjapp fødsel rundt termin.


Som førstegangsfødende var det ikke modning og åpning før riene plutselig . Har noen spørsmål rundt dette, da jeg er andregangsgravi nå. Kan jordmor svare meg på hva som er tegn på at livmorhalsen har begynt å modnes? Jeg har enormt kraftige kynnere inni mellom. Ukene der man lever i spenning, kjenner etter fødselstegn, kjenner modning osv. P Et av de beste tegnene til at alt er bra er jo mye liv.


Angrer masse på at jeg ikke tok skikkelige bilder da jeg var gravid. Tenkte å liste opp mine tegn på modning her så er det jo litt gøy å høre fra dere om dere merker noe av det samme som meg :) Eller om noen . Kapittel Premaligne og maligne forandringer i cervix i graviditet; Kapittel. Tegn på føtal distress ved CTG-registrering eller doppler hvor man har grunn til .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg