tirsdag 19. januar 2016

Vondt i nakken og halsen

Feber, halsvondt og smerter i nakke og rygg. Stiv nakke og sår hals - Om helseomhelse. BufretFolk klager ofte over en stiv nakke, sår hals og feber som vanlige symptomer på en sykdom, og har vanskeligheter med å fastslå den eksakte årsaken til disse .

Nakken består av nakkevirvler med mellomvirvelskiver. Muskelsmerter i nakken er en svært hyppig lidelse. Nakke- og ryggstivhet vil si at det er vanskelig og smertefullt å legge haken.


Jeg har hatt veldig vondt i nakken, nærmest i bakhodet, en ukes tid.

Også forkjølet, først vondt i halsen, så snørrete. Vondt i halsen kan skyldes en rekke diagnoser, bl. Svar på denne tråden, Canis diskusjonsforum - Pratesjuk (men ikke om hund) . Klarer jo ikke og få en slange ned i halsen når jeg har så store plager i den,.


Altså i regionen rundt halsen og egentlig ikke nakke. Karakteristisk for sykdommen er en von sår hals og smerter når man svelger. Du får vondt i halsen og det gjør vondt når du svelger.


Jeg har ofte stramme og vonde muskler foran på halsen. Har forresten samme problematikk som deg, med nakke og skuldersmerter, har hatt .

I dag har jeg fortsatt vondt i nakken, en smerte som ikke ligner den klassiske. For i og med at utslettet er på halsen, og på kinnet vil dette synes veldig godt i . Sønnen min på år har vært litt snørrete og har nå vondt i halsen og litt i ørene. I nakken er det mange nervetråder og nakken er derfor lett utsatt for smerter ved skade eller sykdom. Nakkesmerter kan være akutte eller kroniske. Nakkesmerter og kink i nakken oppstår gjerne akutt.


Hvis nakkesmertene ikke forsvinner eller blir verre, kan det være nødvendig med behandling. Også dette noen ganger lavere smerte følte i nakken. Svelging vondt og snakk er ofte vanskelig.


Du kan definere halsen samt følelsen av . Det jeg lurer på er: Jeg har ikke vond og sår hals, men musklaturen i og på halsen. Forfordelig vondt med disse musklene på hals og nakke :? Har hatt stiv nakke, vondt i hodet, vondt i øynene med feber i en uke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg