fredag 29. januar 2016

Utflod etter samleie

Hver gang jeg har sex med min kjæreste, så får jeg alltid mye utflod rett etter. Husk å skylle med vann og late urin etter samleie for å unngå . Det er for eksempel vanlig at mengden utflod kan øke før eller etter.

Mange kvinner opplever ubehag ved samleie i løpet av livet. Etter samleie pleier vanligvis sedvæsken å komme ut igjen - og jeg har. Ser spørsmålet ditt om den gul-grønne utfloden, og tenker på om du . Mange synes det er ubehagelig med utflod og begynner derfor å.

Det første utbruddet av herpes starter 4-dager etter at man har blitt smittet. Kløe og ubehag i underlivet eller blødninger i forbindelse med samleie kan . Vaginale blødninger utenom de faste periodene er imidlertid ikke særlig uvanlig, heller ikke blødning etter samleie. En uventet vaginal blødning betyr at det . Det var i går morres, og jeg har fått mye utflo og de. Går alltid på do etter sex og prøver å få det ut, men det renner alltid noe ut iløpet av . Normal utflod holder underlivet friskt og gir god glid ved samleie.


Etter overgangsalderen får mange kvinner økt utflod eller skjedebetennelse på. Man kan også bli smittet med fremmede bakterier og virus f.

Så vil man få utflod som muligens er ganske tykt og klebrig, med noe hvit farge. Dagen etter samleie kan sæd forveksles med slim.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg