onsdag 27. januar 2016

Bihulebetennelse sykemelding

Jeg har vært syk i et par dager nå, og har i dag blitt verre. Har de karakteristiske tegnene på bihulebetennelse. Si meg er legene blitt strengere på og skrive ut sykemeldinger.


Noen som har blitt opperert for skjev neseskillevegg. Smerter rundt øynene, øverste del av panna, kinnebeina eller til og med øverste del av tennene, kan være symptomer på en bihulebetennelse. Har akkurat vært hos legen som har sykemeldt meg pga bihulebetennelse. Legen var en helt ny turnuslege, og hun sa bare til meg at jeg måtte .

Borreliose: Sykmelding inntil en uke kan være nødvendig ved tydelig. Bihulebetennelse: 1–dagers egenmelding eller sykmelding kan være . Ved en bihulebetennelse trenger man ikke nødvendigvis å ha økte infeksjonsverdier, . Har vært 1 sykemeldt i sykdomsperioden med unntak av forrige uke. Hvis du får sinnsykt tannverk er det nok bihulebetennelse, men uansett hvis du er.


Da jeg hadde kronisk bihulebetennelse var jeg sykemeldt 2-uker hvert år . Var hos lege på onsdag, med akutt bihulebetennelse. Legger til at jeg fikk kun en todagers sykemelding av legen på onsdag som gjaldt for . De konkluderte med bihulebetennelse og ga.

Fikk da en ny antibiotika kur og en sykmelding. Bihulebetennelse, også kalt sinusitt, er en vanlig infeksjon i ansiktsskjelettets. Det vil ofte ikke være nødvendig med sykmelding for bihulebetennelse, men ved . Det vil ofte ikke være nødvendig med sykmelding for bihulebetennelse, men ved betydelig redusert allmenntilstand og spesielle jobber kan . Hodepine og ansiktssmerter er også vanlig ved bihulebetennelse.


Ofte kan smertene være så ille at pasienten må ligge i et mørkt rom og . Kronisk bihulebetennelse skyldes vanligvis gjentatte episoder med. Rask tilgang på behandling fører ofte til at arbeidstakere kan unngå sykemelding. Den som har hatt en skikkelig bihulebetennelse i løpet av livet, vet hvor vondt det. Her er sjelden behov for mer en et par dagers sykemelding. Problemene startet da han pådro seg bihulebetennelse.


Jeg var borte en uke borte fra jobben med sykemelding. Nå sier en kollega at hvis du får bihulebetennelse og er gravid er det vanskelig å bli kvitt og at jeg må behandles . I det siste så har legen gitt meg sykemelding for jeg har vært så dårlig at. Han trodde jeg hadde kronisk bihulebetennelse ut i fra det han så og . Fikk da sykemelding i en uke med beskjed om å ta det ytterst med ro, for det var det eneste som ville virke.


Side 4- Nordmenn sutrer seg til sykmelding Nyheter og media. I et par tilfeller har jeg hatt bihulebetennelse og hoste som jeg har gått til legen for å få .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg