onsdag 21. juni 2017

Kjerringråd mot hodepine

Før man i det hele tatt kan komme med noen råd hva gjelder hodepine, må det sies klart og tydelig at man bør oppsøke lege dersom det er den . Trenger du kjerringrå tips og hjelp om hodepine, migrene eller hodepine, migrene eller forkjølelse, så finner du det her. Sult, søvn og stress er vanlige årsaker til hodepine og migrene.

Her er noen kjerringrå tips og råd som kan hjelpe. Hodepine er noe de fleste av oss har kjent på, men det finnes små triks som forbedrer eller fjerner hodepinen helt. Sliter du med konstant eller langvarig hodepine?


Her får du mange og gode råd mot hodepine! Både råd om hvordan man kan forebygge og hvordan man kan lindre hodepine. Hodepine skyldes at små blodkar i hodeskallen utvider seg og øker trykket. Ved å tøye stramme nakkemuskler, kan du unngå hodepine. Her kan du se øvelsene som kan hjelpe deg.


Et kjerringråd sier at ss sitronjuice blandet med vann og finhakket. Noen gode tips mot hodepine - gravid og voooooondt. Skravlesiden: Pleier å ta en Ibux eller to til Paraceten min, men det er vel . Kjerringråd virker ikke på reelle sykdommer!


Ved migrene vider blodårer i hodet seg for så å trekke seg sammen igjen.

Men i mellomtiden hadde det vært fint med noen kjerringråd mot nettopp hodepine. Jeg synes paracetamol er bedre mot hodepine enn ibux, snillere. Ikke akkurat kjerringrå men jeg har hatt akkurat samme problem som deg.


Selv sverger jeg til medisiner, tror ikke kjerringråd vil få mine. Mot migrene finnes det forskjellige medisiner som piller eller nesespray. Hatt migrene i år, og klarer ikke finne noen gode medisiner, har faktisk lett i år.


Er på randen til å bli uføretrygdet, noe jeg absolutt ikke vil. Det finnes utallige kjerringråd på hvordan du kan bli kvitt hodepine og. Kjennetegn: Paradoksalt nok kan alle medikamenter mot hodepine selv. Jeg er år og har slitt med hodepine i mange år, har du noen råd? Migrene er en form for hodepine som kommer anfallsvis, og ledsages av kvalme, lys- og lydskyhet.


På undersiden av overkjeven, altså den delen av kjeven som ligger over tunga, så oppstår det noen ømme punkt når man har hodepine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg