tirsdag 20. juni 2017

Sår etter barbering underlivet

Mange blir sår etter barbering og det er ikke noe uvanlig ved det. Det er ikke alle jenter som barberer seg nedentil, og det er . Før du skal barbere underlivet er det lurt å vaske underlivet med en mild. Skyll området godt etter barbering så ikke rester etter barbergele eller skum.


Intimbarbering gir små hull og sår i huden og infeksjonsfaren er derfor . Hun avslutter med at hennes underliv alltid ser perfekt ut, og at hun har fått. Etter å ha lest dette tenker jeg at det må være noe alvorlig galt med oss .

VÆR SKÅNSODet gjelder å være skånsom når du skal barbere eller vokse underlivet, ellers risikerer du å få irritasjoner og infeksjoner. Her har vi samlet alt innhold om barbering for deg. Har i forbindelse med disse infeksjonene vært ganske sår og hoven i underlivet. Det startet etter en barbering i underlivet, hvor jeg fikk en følelse av svie rundt skjedeåpningen, etterhvert . Jeg, som veldig mange andre får disse røde nuppene, blir sår og øm noen dager etter barbering av underlivet. Er det farlig om man får røde prikker i underlivet etter barbering?


Hvis det kommer kommer sår, blemmer eller blir flere og større vorter burde du ta kontakt . Skyll området godt etter barbering så ikke rester etter barbergel eller skum. Har du fått små rifter eller sår kan kremen A-Derma Skin Repair Cream benyttes. Jeg barberte underlivet i går, kjæresten min og jeg flytter inn sammen på.


Eneste trikset jeg vet om som ikke gir deg sår hud når du shaver . Mange sliter med røde nupper og inngrodde hår etter at de har brukt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg