torsdag 15. juni 2017

Stikker i skjeden gravid

Stikker skikkelig i underlivet når vesla har holdt på i dag. Er såå ubehagelig, jeg må stoppe opp å stå rolig for at . Stikking i underlivet,tegn på graviditet? Nå kjenner jeg at det sitter inni skjeden, det stikker nedover føles som om det er. Slik stikking hadde jeg også i begynnelsen av graviditeten.


Mange har mye utflod når en går gravi så det kan jo være det som har . Vet det ikke er noe å gjøre med=( men er dette etSmerter i livmor og i skjeden8. nov 2013Stikking i mage og ned i underliv13. feb 2013Stikking i underlivet og mensmurringer16. apr 2012Stikking der nede29. apr 2011Flere resultater fra forum.babyverden.noSmerter i skjeden(ikke generelt underlivet) i trimester.

Det kjennes ut som det er øverst i skjeden(kanskje livmortapp?) og går. Stikkinger i underlivet uke 3innlegg18. Gravid uke 3 stikk i underlivetinnlegg15. Disse smertene skyldes at livmorhalsen, huden i underlivet og skjedeveggen settes på strekk.


Nå i det siste har jeg merket at jeg får en slags stikking nede i skjeden. Det kommer helt plutselig,og gjerne når jeg . Det er veldig tidlig ennå, og jeg har mange bekymringer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg