tirsdag 20. juni 2017

Lav kroppstemperatur feber

Jeg ligger her i senga og er skikkelig forkjøla. Jeg var skikkelig varm og svettet, da jeg målte kroppstempen til 36. Temperatur over grader regnes som høy feber, og stiger temperaturen.

Lav kroppstemperatur kalles også hypotermi og er definert som en . Jeg har i mange år hatt lav normaltemperatur. Betyr dette at jeg har feber når temperaturen overstiger grader? Når du tar paracet endrer kroppens termostat seg til en lavere verdi, og kroppen føler seg for varm på grunn av feberen.

Jeg har en kroppstemperatur på 35-til vanlig. Jeg pleide å si at jeg aldri hadde feber, for jeg hadde aldri feber…. Jeg hadde nedover feber som åring og kan fortsatt huske det. Kroppstemperaturen er lavest om morgenen og høyest om kvelden.


Feber og slikt kan jeg forklaringa på - men sponta. Både ungene og jeg har lav kroppstemperatur til vanlig. Halsbetennelse kan også komme med feber, hodepine, smerter i ører og ømme. Oppdages ved lav kroppstemperatur, vondt i hodet, muskelsmerter, nedsatt . Hvis kroppen taper mer varme enn den klarer å utvikle, blir lav kroppstemperatur, hypotermi, resultatet; Våte og fuktige klær kan øke din risiko for hypotermi, . Du har feber hvis kroppstemperaturen, målt i rektum, er over 35ºC. Men feberfølelse, og kluss med kroppstemperaturen er veldig.


Feber, forhøyet kroppstemperatur som følge av en sykelig tilstand. Feber er et symptom, ikke en sykdom i seg selv. Små barn har et temperatursenter som ikke er helt utviklet.


Har en annen hest på stallen nå som står med feber, hoven på venstre. Når kroppstemperaturen stiger, blir det nemlig fart i immunsystemet. Når man har feber er det viktig å lytte til kroppen og hvile, ikke stresse seg opp og presse seg på jobben. Størst er økningen blant barn med lavt utdannede foreldre.


Sykdommen, hypotyreose, eller lavt stoffskifte, er en sykdom i skjoldbruskkjertelen. Symptomer er varme, svette, lett feber, uro, angst, søvnproblemer, .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg