fredag 30. juni 2017

Sopp forhud

Han klødde i skrittet i mange måneder før jeg gikk til lege og fant ut at han hadde sopp under forhuden. Når man har en soppinfeksjon under forhuden kalles det balanitt. Det kan også skyldes for trang forhu slik at man ikke får vasket seg godt .

Balanitt er en betennelse (inflammasjon) i penishodet og i forhuden. Har soppen under kontroll nå (haha), men får fortsatt et hvitt belegg under forhuden etter noen timer. Bør jeg la være å ha sex med dama i dag, . SVAR: Hei, og takk for spørsmål Det er sjelden at gutter får sopp på penis,.

Før hadde jeg veldig trang forhu men nå er jeg heldigvis kvitt problemet, men det . Når vi har sex kommer det små prikker på penishodet, og hun får sopp igjen. Spesialisten snakket om at jeg muligens har trang forhud og jeg . Etter hvert kom det små sprekker i forhuden. Han gikk da til legen, og ble fortalt at dette var sopp. Han kjøpte da en soppsalve anbefalt av legen . Balanitt er en betennelse i huden på penishode og forhuden som skyldes enten bakterier eller sopp, men det regnes ikke som en seksuellt .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg