mandag 7. mai 2018

Apocillin 660 mg og alkohol

Hei I går måtte jeg begynne på antibiotika, og det jeg lurer på er om jeg kan drikke alkohol denne helgen mens jeg fortsatt går på tablettene? Spørsmålet mitt er om det er farlig å kombinere Apocillin med alkohol? Jeg har hørt at det kan ødelegge effekten av hele kuren.

Kan jeg drikke alkohol når jeg går på Apocillin? Hei Jeg er på en - dagerskur på Apocillin mot lungebetennelse. Jeg er halvveis og føler meg allerede mye bedre i dag (onsdag).


Smertestillende og antibiotika spminnlegg4.

Legen utskrev Apocillin til meg, dette skal jeg bruke ganger om dagen i 10. Alkohol og apocillin - posted in Helse: Jeg går på en antibiotikakur for en begynnende ørebetennelse. Har fått apocillin 6mg som jeg skal ta . Mange myter omkring det å skulle drikke alkohol når man går på antibiotika, ifølge almennlegen. Er det farlig å kombinere pencilin og alkohol?


Mener å ha hørt at man ikke skal drikke alkohol mens man gjennomgår en penicillinkur. Det har ingenting å si for virkningen av Apocillin som er penicillin. Det er ikke nødvendig å være totalavholden fra alkohol om man står på en . Penicillin kan opptre i forskjellige preparater, deriblant Apocillin.

Det sies å ikke være farlig å drikke alkohol under en penicillinkur, men samtidig oppfordres . Penicillin (for eksempel Apocillin) er en vanlig type antibiotika som mange av. Men når det gjelder å ta seg et glass alkohol når man går på . Der det er behov for antibiotika, anbefales pasienten avstr fra drikke alkohol. Eldre sprsml fra Spr tannlegen Begynte derfor p apocillin 6mg . Begynte derfor på apocillin 6mg 4Xdagen og fikk noe lokal. Antiallergimidler, Versal, Zyrtec eller Clarityn mg tabl.


Amoxicillin (inneholder amoksicillin): Kan tas uavhengig av måltid. Alkoholmisbruk- markør CDT: uttrykk for hvor stor mengde alkohol inntatt siste. Menstruasjonsforskyvning: Primolut-N mg 1tbl xi .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg