onsdag 16. mars 2016

Omgangssyke biola

Hva og hvor mye du bør drikke ved omgangssyke, varierer etter alder. Biola og liknende produkter kan ha en gunstig effekt. Alle vil på et eller annet tidspunkt får omgangssyken.


Her er den nye laktosefrie Biola melken et unntak. Fortsett deretter med daglig inntak av biola eller idoform, slik at du i større grad unngår flere omgangssyke-episoder i framtiden ;). Kan man forebygge Omgangssyke hvis man drikker Biola eller tar tilskudd av Probiotika hver dag? Jeg har hørt at melkesyrebakteriene setter seg på .

Av melkeprodukter skal det visstnok være gunstig med Biola, men den. Gjennomgått virusomgangssyke - Lommelegen. Har prøvd biola, imodium uten at det hjelper.


Fastlegen min sier jeg må se det an men jeg lurer liksom på . Jeg hadde omgangssyken i begynnelsen av juleferien, hvor det ran. Biola pleier å hjelpe litt Bare drikk glass eller noe. Det kan være en mage- eller tarminfeksjon, f. Biola og Cultura er derimot gode produkter mot diare fordi de kan styrke den naturlige .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg