onsdag 16. mars 2016

Magesmerter gravid

Menstruasjonslignende smerter eller uspesifikke magesmerter rett over. Magesmerter i graviditeten kan også komme av at livmoren vokser. Når den blir større merkes det ofte som mensmurringer nederst i magen.

Ellers er magesmerter en annen vanlig bekymring. Gravide blir naturligvis engstelige dersom de. Ingen blødning men smertene minner litt . Kraftige magesmerter med kvalme og oppkast.

Til sykehuset med magesmerter - Babyverden. Torsdag kveld fikk jeg ekstreme magesmerter som gjorde at jeg holdt på å. Det er ikke til å stikke under en stol at graviditeten ofte byr på mange bekymringer. Svangerskapsforgiftning kan også føre til plutselig hodepine, magesmerter . Noe å lære av - Akutte magesmerter i annet trimester kan skyldes alt fra ufarlige og forbigående tilstander til alvorlige sykdommer som kan . Kontakt helsestasjonen eller legen din hvis du er gravid og har sterke magesmerter. Jeg er gravid (29+1) og er litt bekymret for vonde magesmerter jeg har hatt de.


Hei, jeg er gravid i uke 20+i dag og har ligget i hele natt med noe jeg kun kan . Graviditeten ble som forventet tøff, og Annelin følte seg mer sliten enn noen gang.

På grunn av komplikasjoner i de tidligere .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg