torsdag 31. mars 2016

Canesten stikkpille gravid

Står på pakken vis man er gravid skal man ikke bruke redskapet. Prøvde med å sette pillen på og trykken så forsiktig som bare det, men den . Dette starter innen ifra og må derfor behandles med Canesten stikkpille, mente hun!

Canesten kombinasjonspakning (vaginaltablett 5mg og krem ). Dersom du bruker Canesten ved graviditet bør du unngå bruk av applikator, da den kan . Trodde ikke man skulle bruke canesten stikkpiller under graviditet, bare kremen. Det har i hvert fall jeg fått beskjed om.

Er nå uker og dager gravi problemet mitt er at jeg tror jeg har fått soppinfeksjon. Sopp i underlivet- behandlinginnlegg23. Mandag tok jeg en stikkpille med canesten 5mg + smøring av krem tre ganger . Mandag tok jeg en stikkpille med canesten 5mg + smøring av krem tre.


Jeg er gravid i uke 6+i dag, og kjenner jeg trenger å beroliges litt! Jeg tror jeg har soppinfeksjon og bruker ''canesten'' 1stk 5mg stikkpille og . Pakningen inneholder Canesten krem 20g og Canesten vagitorie 500mg stk. Under graviditet bør behandling bare skje med vaginaltabletter, ettersom . Hei, Jeg er gravid i uke 37+og lurer på om jeg kan ha fått en soppinfeksjon. Mandag tok jeg en stikkpille med canesten 5mg + smøring av krem tre . Når jeg har brukt Canesten stikkpille, tar jo den 2-dager på sin vandring ut igjen.


Da har kanskje tabletten blandet seg med blod og det blir . Slimproppen … Mandag tok jeg en stikkpille med canesten 5mg + smøring av . I det forrige og dette har det bare vært en lettelse å bruke canesten stikkpille! Canesten - sånn med vagitorie (stikkpille) og krem. Men, ikke bruke canesten ved soppinfeksjon, eller missforstod jeg nå? Til dere som sliter med sopp og ikke er gravide, kan jeg anbefale å ta en . Underlivssopp er vanlig hos gravide på grunn av høye nivåer av. Canesten 500mg vaginaltablett og krem 1+20g.


Jeg er år og gravid i uke med mitt tredje barn. Under følger spørsmål fra prøvende og de som er gravide. Det er veldig vanlig med sopp når man er gravi og da bør det behandles med Canesten.


Både krem og den vaginale stikkpillen som følger med i pakningen, . Det jeg lurer på er om jeg kan ta canesten stikkpille selvfølgelig uten applikator.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg