onsdag 9. mars 2016

Blødninger etter samleie

Vaginale blødninger utenom de faste periodene er imidlertid ikke særlig uvanlig, heller ikke blødning etter samleie. En uventet vaginal blødning betyr at det . Blødninger etter sex kan for noen virke skummelt.

Symtomene på livmorhalskreft er: Blødningsforstyrrelser og blødning etter samleie, blodig, illeluktende utflo blødning etter at du har passert . Den vanligste årsaken for dette er at slimhinnen i livmorhalsen har . Hun opplever blod i utfloden etter sex, blodet er friskt, det lukter heller ikke noe av utfloden, eneste hun sier kan lukte litt stramt, er urinen, . Det KAN skje at man kan blø litt etter et samleie hvis det for eksempel har vært slik at.

Hvis det for eksempel er like før tid for mensen kan det også komme litt blodig utflod etter samleie. Blødning etter det andre samleie, er det normalt? Da jeg fikk på do i morges var det en del blo og samme når jeg tørker meg.


Hei, er ny her, men dette ser jo ut som en fornuftig måte å snakke om problemene sine på :P. Slik er saken: En liten stund etter dama og meg har hatt sex, så blør . For måneder siden hadde jeg sex for første gang, noe sent ettersom jeg er år, og jeg har i ettertid opplevd blødninger . Har slitt med det de siste månedene, begynner å blø etter sex. Ellerst jeg, og jeg tror dette er den mest vanlige årsaken: Blødning ved samleie skyldes .

Er litt små bekymret, De siste gangene når jeg og samboern har hatt samleie, har jeg blødd litt. Ved forrige syklus fikk jeg også en ekstremt kraftig blødning dagen etter. Men i perioden etter eggløsning kan jeg begynne å blø etter samleie. Det er ikke uvanlig at unge jenter blør etter samleie i den første tiden de er seksuelt aktive.


Dette er ufarlig og forsvinner som regel av seg selv. Er det vanlig å fremdles ha en liten blødning etter sex i uke 25? Her er noen symptomer: Blødning fra skjeden etter samleie eller fysisk aktivitet; Blodig, illeluktende utflod; Uregelmessig menstruasjon . Panikk-knappen blir automatisk går av i hodet etter å ha opplevd konstant blødning etter å ha sex. Det verste kommer til hjernen, slik som kjønnssykdommer, . For sist gang jeg hadde sex, så begynte jeg å blø.


Men etterpå så merket jeg at det rant blo og etter noen dager hadde jeg kraftig blødning . Har hatt laserkoniseringer siste årene,celleforandringer hele veien som ikke vil ta slutt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg