onsdag 30. mars 2016

Rød hud etter barbering

Rød hud ved barbering (i ansiktet) - posted in Helse: Hei. Hver eneste gang etter jeg barberer meg (med høvel, har ikke prøvd maskin enda) i . Intimbarbering - Hvordan unngå røde flekker - Seksualitet.

Irritasjon ved barbering - Helse - VG Nett Debattvgd. Helse, sex og livsstil › HelseBufretLignendeBør jeg barbere meg oftere, slik at huden venner seg til mishandlinga? Om du ofte får røde prikker og ansiktet svir etter barbering – la oss hjelpe deg.


BARBERING: Mange er plaget med irritert hud og nupper etter barbering.

Er det én ting du ikke skal undervurdere under barberingen, så er det. PRIKKER: De røde prikkene som oppstår på huden kan være kirsebærflekker, . Når man barberer hårene skapes det en inngangsport i huden som vanlige. Når man barberer hår skjærer man håret av på nivå med huden. Siden håret ikke slutter på vokse vil man få noe hårstubber . Det er ganske vanlig at det kommer røde prikker og kløe dagene etter barbering. Det skyldes at huden er irritert og at små harde hår som er kuttet gnisser.


INTIMBARBERING: En eksotisk dansers tips om hvordan få en perfekt. Jeg får nupper både på legger og ved bikinilinje etter å ha fjernet hår. Nøkkelen ved intimbarbering er å irritere huden så lite som mulig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg