torsdag 9. juli 2015

Blemmer i munnen kjerringråd

Dette er side for kommentarene på kjerringrådet om Munnskold eller after. Er en mann i voksen alder og har noen blemmer i munnen. Mot blemmer på tunga, eller generelt bare små sår i munnen har jeg funnet ut at Longo Vital hjelper.

Først svir det, men så virker det lindrende. Sår og blemmer i munnen er normalt forbigående og skyldes vanligvis after (munnskold) eller trøske (soppinfeksjon). After går normalt over av seg selv, mens . Jeg kan være veldig plaget med sånne hvite sår i munnen til tider,.

Et annet kjerringråd jeg har brukt om jeg først får det, er å kjøpe alun på apoteket. Munnskold eller hvite sår på innsiden av slimhinnen i munnen og på. Blemmer på leppen (utsiden) forårsakes av viruset Herpes Simplex og . Storebror har fått blemmer i munnen, og det gjør veldig vondt når han spiser, han greier nesten ikke å spise.


After eller aftøs stomatitt (aftøse sår) - mer folkelig: munnskåld (munn-brannsår) eller. Enda et kjerringråd kan være å ta salt på aften via en q-tip, dette dreper . Sylvia: Kjerringråd Her er er det samlet opp noen forskjellige kjerringrå som skal hjelpe på litt av hvert i hverdagen. Det som gjorde meg bekymret var at han sa at når jeg først hadde fått slike blemmer i munnen, ville jeg være plaget med det en stund.


Jeg har fått to hvite sår på leppene, såkalte blemmer.

Jeg har prøvd med ufortynnet vademecum samt en annen greie som min apotek-venninne anbefalte. Skyller munnen med corsodyl på kvelden etter tannpuss. Begynner med tungen så får jeg til slutt store hvite blemmer i hele munnen. After er gulhvite blemmer eller sår som oppstår i munnen. SÅR I MUNNEN - GEITOST Har du sår i munnen, kan det hjelpe å legge på en klump med geitost.


Det svir med det samme, men ofte leger det seg raskt. Jeg har vært plaget av blemmer i munnen og tungen siden jeg var liten. Finn en frosk - og slikk den under magen (gamelt kjerringråd) og jeg . Strengt tatt er sopp i munnen en forbigående Candida-infeksjon i munnhulen hos spedbarn. Her er begrepet utvidet til også å omfatte Candida-infeksjoner i . Har hatt problemer med munnhulen nå siden Før jul.


Ble likevel tre små vannblemmer hvor bare en sprakk. Jeg bruker utrolig salven på alt fra sår i munnen , og under føttene , til såre poter på hundene. Generelt så er det viktig å sørge for fuktighet, og det finnes flere gode .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg