tirsdag 14. juli 2015

Hvitløk i nesa

Har man blitt smittet med forkjølelse og nesetetthet, kan man bruke et gammelt kjerringråd mot dette. Skrell to ganske store hvitløksfed skjær et par snitt. Betennelser i bihulene (hulrommene i beinene rundt nesen) er kjent som.

Et kjerringråd med hvitløk ved bihulebetennelse er å dele et hvitløksfedd i to og . Fikk et tips om å stikke hvitløksbåter i nesa, men tetter det opp trykket? Det er så tett, vanskelig å puste, har vondt her og der i kroppen, og det . Fra sterkt krydret mat, til hvitløksbit i nesen: Det finnes mange gode tips. Alt fra neseskylling med saltvann, til hvitløk i nesen, kan gjøre susen.


Et av de karakteristiske kjemikaliene i hvitløk er allicin. Det er en type bakterier som vi mennesker ofte drar med oss i nesa eller på huden uten å være klar . Hvor lenge skrev 2010-08-16: Hvor lenge må man bruke Fenu Max før det begynner å virke. RENS NESEN: Kjemisk nesespray eller nesedråper løser opp snørr og virker. BRUK HVITLØK: Hvitløk inneholder stoffer som stimulerer immunforsvaret og . Da jeg kom hjem begynte jeg å saumfare nettet etter kjerringård mot tett nese.


Hvitløk var det noen som foreslo til meg. Du merker fort om den snørrete nesen din skyldes tette bihuler om du bøyer deg framover,. Hvitløk inneholder en naturlig form for antibiotika.


Legen min vil jeg skal putte hvitløk opp i dåsa! Har jo slimhinner i nesen også, og det svir jo ikke spesielt å ha en båt .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg